sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Linjoilla taas!

No niin! Puolisen vuotta edellisestä kirjoituksesta, onhan tuota aikaa menny :) Jaahans, mitäs mulle kuuluu, laihdutus on hyvä harrastus... Mitenkähän tätä nyt aloittais... Aloitin noin neljä kuukautta sitten Slanka-ohjelman.
Jotenkin tuntui, etten silloin heti pystyny aloittamaan kirjoittamaan blogia uudestaan, oli masentavaa ajatella miten paljon raskauden aikana kiloja tuli takas. On se vieläkin raskasta ajatella sitä, että taas ollaan tässä samassa perkkaleen tilanteessa. Tuntuu, että oon epäonnistunut, mutta ei auta itku markkinoilla... Tuntuu vaikealta kirjoittaa se tänne... Mutta en luovuta!

En oikeestaan tiiä miks vaihdoin Slankaan, entinen Cambridge-valmentaja lopetti Joensuussa käynnit ja olin kuullu vain hyvää Joensuun seudun Slanka-valmentajasta... Onhan Joensuussakin Cambridge-valmentaja... Slankan pusseja saa tilattua netistä ilman valmentajan luona käymistä... Jos vaikka joskus laihana pidän kuukauden slanka paaston tms :)
Pussien maussa en oo hirveesti huomannu eroja, Slankan vanilja maistuu sellaiselta vanhan ajan vaniljalta ja mansikka maistuu enemmän mansikalta :D Minusta tuntuu, että tällä Slankalla hiuksia ei lähde niin paljoa ku Cambridgella. En tiiä, johtuuko eri makeutusaineesta vai minun hormoneista :D

Tällä kertaa painonpudotus ja ohjelman noudattaminen on ollu vaikeempaa. Laitan väsymyksen ja uupumuksen piikkiin. Mulla oli kai ehkä jonkin sortin synnytyksen jälkeinen masennus... Synnytys ja sen jälkeinen aika oli raskasta... En muistele lämmöllä sitä olotilaa ja aikaa :( Mutta nyt on parempi, iloisempi ja valoisampi mieli, kyllä mie tästä selviän vaikka välillä on harmaitakin päiviä :)

Ajattelin, että tämä blogin pitäminen taas auttaa minua tässä painonpudotuksessa. Jos se selkeyttää minun ajatuksia ja laittaa minut taas liikunnan pariin. Tyyliin "pitää tehdä juttuja joita voi kirjoittaa blogiin" :D Ei saa valehdella :) ...Rupes muuten heti tekemään mieli lenkille :D

No niin, eipä kai tässä tämän kummempia purkautumisia tällä kertaa. Tulinpahan taas kaapeistani läskieni kanssa... Laittelen taas joskus uudet ennen ja jälkeen kuvat :D Taidan ottaa nuo entiset pois, nyt oon ihan uus alku ja minun on turha miettiä mitä tapahtui aikasemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti