lauantai 1. elokuuta 2015

Paastolla

Toinen päivä paastolla. Yritän nyt olla pelkillä pusseilla, niin pääsisin ensimmäiseen tavoitteeseen vähän nopeammin. Päätin, että ostan pusseja lokakuuhun saakka, sitten jään hoitovapaalle ja pirtelöt jäävät pois ja jatkan ruokavaliolla tätä projektia. Eli nyt MAHDOLLISIMMAN tehokkaasti lokakuun alkuun asti!

Eilinen oli siis eka paastopäivä ja meni helposti. Piti kyllä taas olla muistuttamassa itselleen, että jääkaapissa ei oo sulle mitään! Tuntuu vaikeammalta kuin aikaisemmin olla pelkillä pusseilla, mutta ku oonhan mie aikasemminkin sen ensimmäisen viikon selvinny, niin selviän minä nytkin. Sitten pitäis olla helpompaa :)

Flunssaa pukkaa ja mulla on nyt koko ajan joku kuuma juoma kädessä. En oo aikaisemmin ollu mikään suuri teen ystävä, mitä nyt flunssassa juonu piparminttuteetä carmolis-tippojen kanssa, mutta kun löysin Clipper-teet, niin joka päivä pitää saada teetä. Varsinkin sitä lakritsiteetä! Minun ei ehkä ikinä enää tarvitse ostaa lakritsia :D Ja minusta nämä Clipper-teet ei tarvitse mitään makeutusainetta niin kuin "normaalit" teet. Mie tykkään. Tuo lakritsitee tuntuu aluksi siltä että joisi vain vettä, se lakritsi tulee vahvana jälkimakuna.

Minun suosikkiteet

Ostin uudet lenkkivaatteet, niin pakkohan sitä on sinnekin taas mennä. Ihan tässä meidän kodin lähellä on tosi hienot lenkkeily maastot. Siellä kyllä miettii, että ei kai täällä karhuja ole... aika lähellä asutustakin ollaan... Paitsi jos joku mielenvikainen karhuemo tulee... Lööpit vain vilisee silmissä: "Karhu hyökkäsi lenkkipolulla Joensuussa", "Karhun raatelema ruumis löydetty Joensuussa"... Eli sitten ku näette tämmöiset lööpit, se olin minä... xD

Joo, kirjoitan huomenna lisää miten tämä paastopäivä meni :) Antaa vähän lisäpuhtia ja motivaatiota, kun en halua kirjoittaa tänne että mokasin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti