keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Ajatuksia töiden seasta

Tuossa kesäkuun alussa olin kaverin polttareissa, suunnitelmissa oli kylpylähemmottelua, piknik Kolin maisemissa ja sitten yhdessä oloa ja morsiamen "kiusaamista". En tuntenut polttariporukasta ketään muuta kuin itse päivän tähden. Mietinkin siinä valmistautuessani, että aiemmin olisin löytänyt jonkun hyvän tekosyyn jäädä kotiin piiloon. Vaikka mulle on tullut painoa takas, niin silti oon itsevarmempi kuin aiemmin. Minua ei ahdistanut ollenkaan lähteä tuntemattomien ihmisten kanssa ulos, en ajatellut ollenkaan, että minut olisi tuomittu ulkonäköni tai kokoni takia. Oli aikasta kiva fiilis kun tajusin sen. Ja polttareissa oli tosi kivaa ja tutustuin uusiin ihmisiin.

Raskaus etenee pikku hiljaa. Minun kyllä pitäisi tarkkailla syömisiäni paremmin. On vaan niin helppo syyttää stressiä lohtusyömisen suhteen ja oonkin syöny joka viikko suklaata tai lakritsia useampana päivänä. Kun nyt sais rajoitettua sen edes yhteen päivään, niin sekin olis hyvä!

Ollaan ostamassa omaa kotia ja se on jotenkin niin outoa. Aikuiset järkevät ihmiset ostelee omakotitaloja... Miten ihmeessä minä muka olen tekemässä talokauppoja?

Mutta nyt takaisin töihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti