sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Sunnuntai

Lueskelin vanhoja blogitekstejäni ja sain siitä jonkinlaista motivaatiota ja löysin samalla unohdettuja reseptejä :) Kirjoitin itselleni ylös pari asiaa joita otan sitten myöhemmin käyttöön kun saan syödä enemmän.
Samalla mietin, että miks minä lihoin raskauden aikana. Raskaus tais olla vaan tekosyy syödä enemmän, syödä herkkuja ja liikunta jäi pois koska "olen raskaana, mulla on selkä ja jalat kipeät". Ei kyllä ollu kivaa se raskaana oleminen, mutta olis se saattanu olla vähän helpompi jos en ois ruvennu heti syömään kahden edestä. Syytin hormoneja kun teki makeata mieli.

Mut se oli silloin ja nyt on nyt. Kyllä mie vielä aion kahlata nuo aikaisemmat blogitekstit ja kaivelen sieltä niitä hyviä juttuja ja yritän oppia virheistäni.
Tekstejä lukiessa tuli sellainen valaistunut olo :) Mie onnistun tässä, mulla on onnistumisen avaimet karvaisissa käsissäni! Nyt vaan tavallaan toivon, ettei tule suuria vastoinkäymisiä, etten sorru ja menetä tätä motivaatiota. Kiloja on pudotettavana taas paljon!

Yks muutos minkä oon tässä parin viikon sisällä tehny on se, etten pelaa enää tietokoneella sitä minun nörtteily-peliä. Saatoin istua pelin ääressä 3-4 tuntia illalla kun pojat olivat menneet nukkumaan (eli menin itse nukkumaan klo 23-24, viikonloppuisin myöhemmin). Siinä kun samalla pelaa ystävien kanssa, niin se aika menee tosi nopeasti (seliseli) Mutta nyt se on jääny pois. Nyt saatan pelata xboxilla jotain, mutta koska pelaan yksin, niin pelihetki saattaa kestää 30-60min ja se on ihan ok minun mielestä. Nukkumaan oon menny "hieman" aikaisemmin, klo 21-22 xD. On muuten hiukan parempi olla, kun nukkuu enemmän :D Keskityn samalla blogiinkin enemmän kun en tapa pikselihirviöitä Draenorissa :D

Käytiin tänään kaverin luona kylässä. Tarjolla oli kaikenlaista mitä olis ollu kiva maistella, mut pysyin paastossani. Kahvi oli tosi hyvää :D Ei kuitenkaan tuntunu pahalta kun en syönyt mitään.

Mulla ei oo sovittu seuraavaa virallista vierailua valmentajan luo. Huomenna on kuitenkin pieni visiitti ravitsemusterapeutin luo ja hän tietää, että aloitin tällaisen paaston. Saas nähdä mitä hänen vaaka sanoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti