perjantai 13. marraskuuta 2015

PERRRRJANTAIIIIIIJJJJ!!!

Melkein viikko blogin hiljaiseloa. Mie oon ollu ihan poikki. Heti ku miehellä on iltavuoro, niin mie väsähän ihan totaalisesti. Ei kyllä löydy millään voimia ajatellakaan laihdutusta. Tai sitten löytää aikaa liikunnalle. Oli kyllä aika raskas viikko, henkisesti. Päässä on pyöriny kaikenlaista. Oon tuntenu syyllisyytttä siitä, kun paino ei oo pudonnut samalla tavalla kuin silloin joskus. Että pystyisin parempaan. Mulla on paha mieli siitä kun en pystyny olemaan paastolla viikkoa pidempään. Itsehillintä petti.  Heti-kaikki-mulle-tänne ei nyt vaan toimi.

Miten pitkään mulla oikein menee, että saan tuon sisäisen piiskurin kuriin. Voin minä laihduttaa ja samalla nauttia herkuista silloin tällöin. Yritän ottaa loppuvuoden vähän rennommin ja aloitan sitten tammikuussa taas uudella innolla :D Tai sitten vähän viisaammin :D Ehkä paastolla, ehkä rennolla otteella, sen näkee sitten millaiset fiilikset on. Kunhan nyt en vaan missään nimessä lopeta järkevästi syömistä ja heittäydy hunningolle ihan totaalisesti. Ehkäpä 5:2-dieetti olis hyvä idea.

Koska tuo ruokapäiväkirjan kirjoittaminen on niin tänään olen ottanut kuvia kaikesta mitä oon pistäny suuhuni. Näen ruokamäärän ja en syyllistä itseäni kahdesta punajuuribriossista :D (Leivoin tänään punajuuri-vuohenjuustobriosseja ja söin kaks rumilusta pois. Pitihän se maistaa ja ne näytti aivan kamalilta, ei niitä voi tarjottavaksi laittaa :D Ne briossit on tuossa nuo ihmepullat joissa on ruskea reikä hehe...) Kuvat ei oo missään loogisessa järjestyksessä kun en jaksanut keskittyä niin paljoa :D



Aamupalaksi otin maitokahvin sekä mustikkakeittoa johon oli sotkettu vaniljapirtelö. Lounaaksi oli uuniporkkanoita, tomaattia, kanaa, pinaattia ja fetaa. Päivällinen oli pieni salaatti ja 7 mantelia (eivät näy kuvassa) Iltapala oli suklaapirtelö jäähileiden kanssa :D
Päivän aikana tuli myös syötyä ne kaksi briossia, yks sokeriton energiajuoma, maitokahvi ja vettä. 

Huomenna en aio pitää ruokapäiväkirjaa, menen ristiäisiin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti